ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

طعم زندگی

دایره لغات گل پسر مامان تو پانزده ماهگی

1391/7/10 9:25
نویسنده : مامی ایلیا
253 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم مامان جون که هر روز یه کار جدید انجام میدی. حالا بعد از راه رفتن شروع کردی به حرف زدن.تشویق 

اینم لیست کلمه هایی که  می گی:

مامان - بابا --- پیش= پیشو --- جی جی =جوجو --- دَدَ --- دادا( استفاده هایی زیادی برات داره بعضی وقتا به منم می گی دادا)--- دایی =دالی--- بده--- نه --- اینایش= ایناهاش--- ای= این --- بیگیش= بگیرش --- بِدَن= بزن --- نی نی --- عدیدی = عزیزم --- رپت=رفت (علاقه زیادی به این کلمه داری هر چیزی تموم بشه تو می گی رپت)- دیش=جیش- دَد=بد - داه = داغ - جیز - عمه - امین -نانای نانای-آده= آره- می می

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی محمود
18 شهریور 91 19:07
مردی کوچک برای کمک به اثاث کشی
نازنین (مامان ثنا)
1 مهر 91 17:26
سلام عزیزم واقعا خسته نباشی
آفرین به این بزرگ مرد کوچک
از طرف من ببوسش
خوشحال میشم به وبلاگ ثنا هم سر بزنی
من ایلیا جونو لینک کردم


سلام گلم. مرسی از لطفت. خوشحالم کردی. حتما لینک می کنم.. ثنای عزیزم و ببوس
مانلی
3 مهر 91 23:27
عزـــــــــــزم قربون حرف زدنت بشم من...آفرین شازده کوچولو
مامانیش عکسم از ایلیای گل بزار دیگه


مرسی خاله متین. چشم عکس هم می ذارم. . آوین خوشملم و ببوس
مامان آویسا
8 مهر 91 17:15
الهی قربون حرف زدنش برم مامانیش براش اسفند دود کن .بابت اسباب کشی هم خسته نباشی خونه جدید هم مبارکه


خدا نکنه خاله جون. مرسی از محبتت. آویسای عسلم و بماچ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد