ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

طعم زندگی

بهار آمد و شمشادها جوان شده اند ...

1394/1/18 17:44
نویسنده : مامی ایلیا
614 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم بلاخره مامان تنبلت اومد سراغ لپ تاپش که وبلاگت بروز کنه تا بیشتر از این خاک نخورده. نه که اصلا نیومدماااا چرا دوبار اومدم کلی هم پست بلند بالا نوشتم ولی ... امان از اینترنت حلزونی  که هر دوباره نوشته هام با شند شدن پاک میشدن و قیافه من اون لحظه دیدنی بود من با ناراحتی لپ تاپ و خاموش کردم و عطاش و به لقاش بخشیدم. 

حالام سال نو شد اومدم با وبلاگت آشتی کنم خلاصه اینکه  قهر خوبیت ندارهزبان

بللله بهار دل انگیز و دوست داشتنی از راه رسید فصلی که من عاشقشم . عاشق شور و حال و هوای دلپذیر و بارونای رگباریش و سر سبز شدن گل و درخت و روزای طولانیش که انگار میگه بیشنر از همیشه باید زندگی کرد .
پسر دردونه مامان البنه درستش مرد مامانه که ماشااله روز به روز بزرگتر و عاقل تر میشی به معنای واقعی مونس مامان شدی  باهم میریم بیرون گشت و گذار و خرید و تو راه تعریف میکنیم و میخندیم موقعهایی ام که خونه ایم و بابا سرکاره وقتامون و جوری باهم پر میکنیم که وقتم کم میاریم .

میدونم که بهترین لذت دنیا مادرشدن و مادری کردنه ولی از اون بالاتر لذت بوسه های پر از شور و مهر کودکانه پسرمه که دنیا رو به کامم شیرین میکنه . وقتی که با زبون کودکانه اش و حرفای بزرگانه میزنه و سعی میکنه رفتارهای باباش و تقلید کنه دلم پر از لذت میشه و نا خودآگاه ذکر خداروشکر به زبونم میاد. خدای مهربونم برای همه ی لطفی که به من و خانواده ام داشتی ازت بی نهایت ممنونم.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان آنیسا
1 اردیبهشت 94 0:45
دوست گلم سال نو مبارک سالی سرشار از شادی و موفقیت رو براتون آرزو دارمببوسید کوچولوی دوست داشتنی رو
مامی ایلیا
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطور برای شما و آنیسای عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد