ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

طعم زندگی

گل پسر شیطون تر از همیشه ی من

1391/4/31 9:10
نویسنده : مامی ایلیا
249 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالله خیلی مامانی شیطون شدی . از وقتی یاد گرفتی راه بری یه لحظه هم دوست نداری بشینی. همش دوست داری با خودت یه چیزایی هم بلند کنی و ببری این ور و اون ور. خونه رو میریزی بهم. وسایل و پرت می کنی. به همه چیز دست میزنی .من با هر کس تلفنی حرف بزنم توام می خوای حرف بزنی. اگه گوشی و بهت ندم گریه می کنی. همش می خوای من باهات بازی کنم. الان که اینا رو می نویسم مثله یه فرشته کوچولو خوابیدی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نفیسه
7 مرداد 91 9:48
الهی بگردم. ماشاله خیلی شیطونه.وقتی میادخونه مون میرم سراغش که ازبغل مامانش بگیرمش کلی ناز میکنه وبعدش میادش.زیاد دوست نداره توبغل باشه.عاشق کلیدایه کولره که روشن خاوش کنه وقتی نذاری کارشو انجام بده حسابی دعوات میکنه.عاشق بازی با بچه هاست.یه نفری ما چندنفر واز پا در میاره.اصلا با کسی غریبگی نمی کنه.ما که خیلی دوسش داریم.دلم براش یه ذره شده
مامان آویسا
10 مرداد 91 17:41
سلام من لینکت کردم عزیزم از طرف من این شیطون بلا رو ببوس
خاله نیلو
18 مرداد 91 13:54
عزیز منه این شازده کوچولوی گل دوست دارم زودتر بزرگ شه که راحت با کیان بازی کنه و دوستای خوبی واسه هم باشن.
مامان آویسا
19 مرداد 91 13:41
سلام وبلاگ دخترمواپ کردم خوشحال میشم سر بزنی فقط این بار که اومدی نظر یادت نره
مامان علی کوچولو
2 شهریور 91 9:58
سلام مامی ایلیا.منو یادته.توی تاپیکی که واسه خلاقیتها گذاشته بودی میومدم و باهات اشنا شدم.خیلی به تاپیکت سر زدم ولی ظاهرا تعطیلش کردی.
الان خوشحالم که دوباره پیدات کردم.
وبلاگ ایلیا جونم مبارک.من شما رو لینک میکنم.
ایلیا جون و ببوس خیلی ناز و ملوس شده.
شما هم دوست داشتی ما رو لینک کن.


سلام عزیزم. معلومه که یادمه. علی جون خوبه؟
آره دیگه تاپیک و به خاطر اینکه فعالیتش کم شده بود تعطیل کردم. مرسی از لطفت. باشه منم لینکت می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد