ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

طعم زندگی

دلتنگی من

1391/7/10 9:59
نویسنده : مامی ایلیا
239 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای عزیزم گاهی به بزرگ شدنت فکر می کنم و دلم پر از شور میشه تصور قد و بالای رشیدت و صورت مردونه ات. ولی یکدفعه یه دلتنگی عجیبی تموم وجودم و پر می کنه. دلتنگ این روزا میشم. که داره مثله باد میره........................... 

دلتنگ صدای نفسای خوشگلت که می گفت من می تونم سینه خیز برم. دلتنگ صدای تاپ و توپ دستات روی سرامیکا می شم که نوید چهار دست و پا رفتنت بود. وقتی که با ترس سعی می کردی قدمی بر داری و تموم تار پود وجودم و از خوشحالی میلرزوندی. دلتنگ لحظه لحظه های تلاشت برای بزرگ شدن میشم که  هر لحظه اش برای من پر از عشق و هیجان بوده...... مامان جون اشکام دیگه اجازه نوشتن نمیده. 

فقط دوست دارم وقتی وبلاگت و که باعشق برات درست کردم و می خونی بدونی که عاشقونه دوست دارم. و حتی نمی تونم یه لحظه بدون فکر تو باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب(عمه آرتمیس)
10 مهر 91 10:47
سلام,گل پسرنازی دارین.بااجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به ماسربزنین


عزیزم مرسی از محبتت. از آشناییتون خوشحالم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد