ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

طعم زندگی

سیزده بدر و در کردیم

1393/1/29 12:51
نویسنده : مامی ایلیا
552 بازدید
اشتراک گذاری

امسال من برای اولین بار با خانواده خودم سیزده بدر نرفتم از وقتی با بابا امین ازدواج کرده بودیم همیشه با مامان شهناز میرفتیم و مامان اعظمم باهامون میومد ولی امسال بابا امیری که هیچ وقت سیزده بدر بیرون نمیرفت تصمیم گرفته بود بیاد به خاطر همین بابا امین به احترام بابابزرگش خواست که ما هم باهاشون بریم و کلی از فامیلای خوب که منم دوستشون دارم از تهران اومده بودن و همه دور هم کلی گفتیم و خندیدیم و خوش گذشت البته به شما خیلی بیشتر


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته های آسمانی
1 اردیبهشت 93 8:26
مادر” است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “ زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید مرسی عزیزم
مامی آراد
2 اردیبهشت 93 19:15
دوست دارم خوشتیپ من مرسی دایی جووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد