ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

طعم زندگی

سفرنامه

1393/2/21 11:44
نویسنده : مامی ایلیا
816 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت ،ماه سفر کردنه ماست امسالم با دایی و خاله رفتیم شمال .از محمودآباد شروع کردیم و شهر به شهر رفتیم تا لاهیجان. همه چیز سفر عالی بود هوا ، دریای تمیز  و همسفرامون و تو فندوق مامان . البته تو ماشین شیطنت میکردی ولی در کل با همه ی  شیطنتا و گاها حرف گوش نکردنات سفر خوبی بود. من دوست دارم از مسافرتامون فقط خاطره های خوش برامون بمونه 

حالا یه چند تا عکس بذارم حال و هوای وبلاگت عوض بشه ولی خوب باید اینم بگم که اصلا تو عکسا با مامان و بابا همکاری نمیکنی و خیلی ازت عکس گرفتیم ولی تو هیچکدوم حواست نیست چشمک

من و بابام

من و مامانم

خودم در نقش عکاس 

ایلیا با لباس محلی البته بابا امینم تو عکس هست ولی نمیشه عکسش و بذارم دعفففامون میکنهخندونک با هزار اصرار راضی شده با این لباسا عکس بگیره

یه عکس سه نفره با مامان و بابا

یه عکس سه نفره با مامان و بابا

اینم یه عکس که ایلیای عکاسباشی از مامان و باباش گرفته حرف نداره

کنار ساحل و شن بازی البته این بار ترستمت ریخته بود و میزدی به دل دریا و سر تا پا خیس برمیگشتی

به آذین خاله که تو این سفر همش از دست تو فرار میکرد چون تو هر چی دستش بود و ازش میگرفتی زبان

شن بازی با خاله و بنیامین

آراد عشقولک عمه

ایلیای عکاسباشی و یه عکس از بابا امین موقع جوجه کباب درست کردن 

طبیعت جواهر ده خیلی رویاییه 

اینم کشف ایلیا و بابا امین سوسک شاخدار که ایلیا کلی باهاش حال کرد

و آخرین عکس ماهی خاویار کاخ مرمر 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله نفیسه
23 اردیبهشت 93 20:51
قربونش برم عکاس باشی رو خدا نکنه خاله جوون
مامان آنیسا
27 اردیبهشت 93 22:28
چه عکسای خوشگلی عزیزم ایشالا همیشه به گردش باشید مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد