ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

طعم زندگی

20 ماهه شدنت مبارک

1391/11/29 19:38
نویسنده : مامی ایلیا
192 بازدید
اشتراک گذاری

کلوچه ی مامان هیچ می دونی 20 ماه همدم و هم نفس منی؟! می دونی 20 ماهه به زندگی ما رنگ بخشیدی؟ هیچ می دونی تموم تار و پودم از عشق توئه؟ 

عاشق لجظه های با تو بودنم. عاشق لحظه هاییم که با محبت و مهربونی میای تو بغلم و سرت به من می چسبونی و با دستای کوچیک و نرمت من و ناز می کنی. عاشق اینم که وقتی می گم ایلیا بپر تو بغل مامان یه لبخند خوشگل صورتت و می پوشونه و هر جای خونه باشی بدو بدو میپری تو بغلم تا منم تو رو بوسه بارون کنم. عاشق وقتیم که می پرسم عشق مامان کیه توام با یه ناز و لبخندی میگه مَن

عاشق حرف زدنت که ما رو دیوونه خودت کردی و توقع داری که هر چی می گی ما بفهمیم. وقتی که من متوجه میشم چی میگی ذوق می کنی از اینکه منظورت و رسوندی. 

و از همه مهمتر عاشق خودت هستم و با همه وجود دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد