ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

طعم زندگی

دردسرهای شیرین من

1391/2/25 14:43
نویسنده : مامی ایلیا
218 بازدید
اشتراک گذاری

  4 ماه اول بارداریم که همش حالت تهوع داشتم و حالم بد بود و هیچی نمی تونستم بخورم.سبز هر روز لحظه شماری می کردم که این 4 ماه تموم بشه.

 

ماه 7 بارداریم حالم بد شد که خدا می دونه چی کشیدم . چقدر دلهره داشتم که برای فرشته کوچولوم اتفاقی نیوفته و کلی گریه کردم.niniweblog.com

 

ماه 8 هم که بودم دیابت بارداریم تایید شد و  این شروع یه دردرسر تازه بود. 5 روز بیمارستان بستری بودم خیلی روزای بدی رو تو بیمارستان داشتم. حسابی افسرده شده بودم. همش آزمایش و تست قند خون و انسولین و ....

 

بعد از مرخص شدنم تا آخر بارداریم باید روزی سه مرتبه به خودم انسولین تزریق می کردم. 

 

ماه آخر به سختی می تونستم از جام بلند بشم. و حتی از این پهلو به اون پهلو بشم. ولی خدا می دونه با همه ی سختی هایی که داشتم چقدر دلم برای اون روزا تنگ شده .خیال باطل

                       niniweblog.com       

 

 

 

 

                                                                                                                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد