ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

طعم زندگی

شیرین کاری های عزیز دلم

1391/4/2 14:51
نویسنده : مامی ایلیا
273 بازدید
اشتراک گذاری

یه جوری بودی که همیشه من فکر می کردم تو نوزاد نبودی. ماشالله برعکس بیشتر نوزادا همیشه هوشیار بودی و با چشات زل میزدی به ما. خیلی تلاش می کردی جنب و جوش داشته باشی. از 10 روزگیت به بعد همه سعیت و می کردی که برگردی و عقب و نگاه کنی. هر وقت می ذاشتمت تو جات میومدم می دیدم کج شدی .یک ماهت که بود اولین لبخند و زدی. شیرین بودی و شیرین تر شدی. برای خودت آواز می خوندی و با صدات کل فضای خونه رو پر می کردی . بعضی وقتا که کار داشتم می ذاشتم تو جات وقتی میومدم بهت سر بزنم می دیدم خوابت برده و منم کلی قربون صدقه ات می رفتم.

از 2 ماهگی برگشتی روی شکم. برای همه عجیب بود. حتی دکترا. می گفتن احتمالا بهره هوشیش بالاست و دل من و پر از خوشحالی می کردن. 

چهار ماهگی بعد از کلی تمرینی که کرده بودی بالاخره تونستی سینه خیز بری و 6 ماهگی هم چهار دست و پا میرفتی و هم  بدون کمک می نشستی .

7 ماهگی دست به وسایل راه می رفتی و ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد