ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

طعم زندگی

اردیبهشت و ....

1392/2/28 9:09
نویسنده : مامی ایلیا
180 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا جان کمتر از یه ماهه دیگه تو دو ساله میشی ولی این روزای قشنگه اردیبهشتی من و میبره به دو ساله پیش. روزای پر از انتظار و استرس . شکمم دیگه کاملا بزرگ شده بود. ولی من برای سلامتی تو هر روز میرفتم پیاده روی . یه وقتایی با بابایی یا مامان شهناز یه وقتایی هم خودم تنها. وسطای راه خسته میشدم و کمرم درد می گرفت رو یه صندلی می نشستم و خستگیم و می گرفتم و دوباره پیاده روی . من خودم عاشق اردیبهشتم. دوست داشتم تو رو هم هر روز ببرم بیرون که بهترینا رو ببینی . 

حالا تو در آستانه ی 2 سالگی هستی و خودت با قدمای کوچولوت می تونی به این طرف و اون طرف بری و من و به دنبال خودت بکشونی .  می تونی حرفای شیرین هر چند نصفه نیمه یا نا مفهموم بزنی. می تونی خودت و برام لوس کنی و با دستای کوچولوت من و ناز کنی و بگی نازی  و سرت و رو پاهام بذاری و صورتم و با لبای کوچولوت ببوسی. شبا که می خوابی دستام و تو بغلت بگیری و سرت و رو بازوم بذاری. تا با نفسهای آروم و عمیقت  که نشونه خواب بودنته منم به خواب برم. می تونی چیزای جدید و کشف کنی. و هنوز تو برای کشف دنیای بزرگ خیلی وقت داری...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیسا
30 اردیبهشت 92 13:35
خیلی زیبا نوشتی عزیزم این روزها آنی من هم در آستانه 2 سالگی هست و من هم گاهی غرق در گذشته میشم و میگم یادش بخییییییر
ببوس روی ماهه پسر گلت رو تولد ایلیا جون هم پیشاپیش مبارک باشه


مرسی عزیزم. توام آنیسای گلم ببوس. تولد عزیز منم پیشاپیش مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد