ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

طعم زندگی

روزای آخر من با فرشته کوچولو

1391/2/25 13:23
نویسنده : مامی ایلیا
229 بازدید
اشتراک گذاری

21 خرداد بود که خانم دکتر خواست که بیمارستان بستری بشم. البته چند روز تا اومدن فرشته ی خوشگلم مونده بود. ولی به خاطر دیابت بارداریم خواست تا زیر نظر باشم.

دل توی دلم نبود هم یه عالمه استرس برای زایمان داشتم و هم برای اومدن عزیز دلم لحظه شماری می کردم.

باورم نمی شد چند روزه دیگه به جای اینکه تو دلم باشه توی بغلمه.

هر روز باید می رفتم تا بلوک زایمان تا ضربان قلب فرشته جون چک بشه. بعضی روزا حتی دو تا سه بار. به خاطر اینکه وقتی انسولین می زدم حرکات و ضربان قلبش کم می شد. خدا می دونه چی به من می گذشت. 

از طرفی هم مامانایی رو می دیدم که یکی یکی زایمان می کردن و کوچولوهای نازشون و بغل می گرفتن. ولی من همچنان منتظر بودم......

                     niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
24 خرداد 91 1:40
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مامي نسيم ( مامان ملودي )
24 خرداد 91 8:22
عزيزم تولدت مبارك
مامان زهرا
24 خرداد 91 12:28
تولد تولد تولدت مبارک
ابوالفضل
24 خرداد 91 12:40
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد