ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

طعم زندگی

چه خوب که تو هستی که...

1391/8/21 9:21
نویسنده : مامی ایلیا
293 بازدید
اشتراک گذاری

چه خوب که تو هستی که با لبخندت دلم و پر از شادی بکنی.

چه خوب که تو هستی که با صدای پاهای کوچیکت خونه رو از سکوت در میاری

چه خوب که تو هستی که با بوسه هات من و خوشبخت ترین مادر دنیا بکنی

چه خوب که تو هستی که با دستای کوچولوت من و ناز بکنی 

چه خوب که تو هستی که من و محکم تو بغلت بگیری و سرت و رو شونه ام بذاری

چه خوب که تو هستی که با مامان گفتنت یادم میاری که منم یه مادرم

چه خوب که تو هستی که می تونم هر روزم و با بوی تو شروع و با بوی تو تموم بکنم

چه خوب که تو هستی که می تونم وقتی می خوابی صورت یه فرشته رو ببینم

چه خوب که تو هستی که مادری و به من یاد بدی

و

چه خوب که تو هستی تا بدونم خدا چقدر من و دوست داره


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مانلی
21 آبان 91 21:34
همیشه کنار هم شاد وخندان باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد