ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

طعم زندگی

قدمهای کوچولوی مرد مامان

1391/4/11 12:45
نویسنده : مامی ایلیا
270 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

niniweblog.comاز 11 ماهگی می تونستی چند قدم به تنهایی بری. البته با کلی احتیاط و یه ترس بامزه. چند روز که دیگه می تونی مستقل راه بری و حسابی برای خودت مرد شدی.طهر روز راه رفتنت و کنترلت داره بهتر می شه.من و بابا امین هم ذوقت و می کنیم و قربون صدقه ات میریم. یواش یواش داره وابستگیت به ما کمتر می شه و بزرگتر می شی. خدا یا شکرت برای داده ها و نداده هات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آویسا
26 تیر 91 12:49
سلام مامی ایلیا از طرف من ایلیا رو ببوس نظرت درباره تبادل لینک چیه ؟

سلام عزیزم. مرسی از محبتت. چرا که نه موافقم گلم
مامان آویسا
10 مرداد 91 17:38
سلام مامی ایلیا من لینکت کردم از طرف من ببوسش این ایلیای جیگرو


مرسی گلم. منم وبلاگ آویسا جون و لینک کردم. بوس برای آویسای خوردنی خاله
دایی محمود
10 مرداد 91 19:35
خیلی گلی ایلیا
❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 11:31
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد