ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

طعم زندگی

24 خرداد یه روز یه یاد موندنی برای من

1391/4/5 10:13
نویسنده : مامی ایلیا
264 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان خدا رو برای اومدنت تو زندگیم شکر می کنم و از اینکه گل دوست داشتنی و خوبی مثله تو بهم داده تا آخر عمرم ممنونشم. 24 خرداد برای من یه روز خاصه چون تیکه ای از وجودم  به این دنیا اومد. از لحظه ای که به این دنیا اومدی و من اون چشای پف دار مشکیت و دیدیم  داستان عاشقی مادرانه من هم شروع شد. تو این یک سال لحظه لحظه ها رو باهم بودیم. گریه ها و خنده ها و حتی صدای نفس کشیدنت و دوست داشتم و خاطره هام باهاشون ساخته شد .

خیلی وقتا دلم برای اون روزای اولت تنگ میشه که چقدر معصوم و کوچولو  و آروم بودی . چقدر زود گذشت. می دونم بقیه این راه درازی که باهم داریم هم زود می گذره. پس دوست دارم از لحظه لحظه باهم بودنمون لدت ببرم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طعم زندگی می باشد